Programma Verdieping, Inspiratie en Samenkomen Programma Verdieping, Inspiratie en Samenkomen
De werkgroep V.I.S. (Verdieping, Inspiratie en Samenkomen) organiseert activiteiten vanuit de missie van de PGV. Ons doel is het verlangen uit de dragen om vrijmoedig en met lef Jezus te volgen. Dat willen wij doen in verbinding met de samenleving van nu en voor een ieder die hiervoor belangstelling heeft. Dat geldt voor allen binnen de gemeenschap zowel als voor degenen op wat meer afstand van de PGV Veenendaal. Daarom stimuleren we het nadenken over hoe wij in het leven willen staan. Als gemeente hebben we elkaar hierbij nodig. Elkaar ontmoeten en inspireren zien wij als de basis om ons geloof te laten groeien. We zoeken naar nieuwe wegen om ons geloof te verdiepen en te vieren.
De werkgroepen van ZuidWest en De Open Hof hebben activiteiten georganiseerd waarbij vanzelfsprekend iedereen van beide kerken én daarbuiten welkom is.
Hieronder staat de beknopte informatie van het programma met (start)data tot juli 2023. Voor extra en/of online informatie en (waar nodig) aanmelden kunt u binnenkort ook terecht op de websites van beide wijkgemeentes: De Open Hof (www.de-open-hof.nl) en Zuid West (www.petrakerk.nl).
Wij wensen u en jullie mooie, verdiepende en inspirerende samenkomsten.
Werkgroep V.I.S.

Klik hier om de brochure voorjaar 2024 te openen